vrijdag 14 november 2014

Fitgirlcode: 30 days ab challenge!

Lieve lezers!
Sorry dat ik al bijna een week geen post heb geplaatst! Ik had het druk met opdrachten voor school en had de afgelopen dagen last van migraine! Helemaal niet fijn dus! Maar het gaat nu weer beter dus tijd voor een nieuwe post!

Op de site van fitgirlcode heb ik een ontzettend gave challenge gevonden. De 30 days ab challenge. Bedacht om een sterke, strakke buik te krijgen. En laten we eerlijk zijn, wie wilt dat nou niet?!
Er is een speciale planning gemaakt waar je je elke dag aan moet houden en om de 3 dagen houdt je één dag rust. Deze dag rust is erg belangrijk zodat je, je spieren de kans geeft om te herstellen!
Het leuke aan deze challenge is dat je niet perse naar de sportschool hoeft te gaan om een strakke buik te krijgen. Deze oefeningen zijn allemaal home-proef; dus thuis uitvoerbaar! Dus bekijk het filmpje, print de planning uit en let's start the challenge!


klik op de foto om hem te vergroten. Zo kun je hem uitprinten en uitvoeren :)
Deze challenge geeft geen garantie tot een geweldig strak lichaam. Het is zeker een stap in de goede richting maar voeding is ook heel erg belangrijk hierbij. Let daarom op wat je eet zodat de progressie sneller zichtbaar is. Voor lekkere gezonde recepten bekijk de rubriek: Delicious healthy food!
Onthoud: Ga voor je doel en geef nooit op!

Ik ga vanaf morgen beginnen met de challenge en zal over 30 dagen de progressie laten zien!
Let's do this, challenge! 

Gaan jullie ook mee doen met deze challenge of zijn jullie er al mee begonnen. Laat me weten hoe het gaat!

Volg me op Bloglovin - Facebook - Instagram - Twitter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Ik vind het leuk om jullie meningen te horen :)
Liefs Miranda